سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شیربرقی ماشین لباسشویی

یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی است. و یا قصد دارند اقدام به خرید شیر برقی ماشین لباسشویی نمایند اما با توجه به گستردگی و مدل های متفاوت در انتخاب خود دچار تردید شده اند.

قصد داریم در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین لباسشویی به بررسی دقیق قیمت انواع شیر برقی ماشین لباسشویی بپردازیم. به عنوان نمونه یکی از پرتکرار ترین درخواست ها در مجموعه ما ، اطلاع از قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی دوو ، قیمت شیربرقی ماشین لباسشویی پارس ، قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی حایر ، قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی آبسال ، قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی توشیبا ، قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی ال جی و قیمت شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت است. 

البته مدل های بسیار بیشتر از شیر برقی ماشین لباسشویی موجود است که درصورتی عدم وجود در لیست این مقاله میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا شما را در مراحل خرید شیر برقی ماشین لباسشویی راهنمایی نمایند.

 

شیر برقی چیست؟ 

شیر برقی یک وسیله مگنتی است که وظیفه آن قطع و وصل کردن جریان آب به داخل ماشین لباسشویی است. شیر برقی که به آن شیرالکترونیکی نیز گفته می شود. عملکرد شیربرقی به این صورت است که هنگامی که مقدار آب داخل ماشین لباسشویی به حد نصاب برسد توسط هیدروستات دستور قطع جریان آب را صادر می کند.

 دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی 

همیشه عدم تخلیه آب در داخل ماشین لباسشویی یا اینکه آب داخل ماشین لباسشویی بماند دو مشکل جدی و اساسی است که همیشه با آن مواجه خواهیم شد. اینکه ماشین لباسشویی به خوبی در زمانی که به آن نیاز داریم عمل نکند خیلی مشکل ناخوشایندی است. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی در حالتی که خاموش است یکی از سوالاتی است که همیشه ذهن ما را درگیر خود می کند.

همیشه باید مراقب برگشت آب به ماشین لباسشویی باشیم زیرا اگر این مشکل را در زمان مناسب تشخیص ندهیم حتما نیاز به یک تعمیرگاه تعمیر لباسشویی خواهیم داشت. پس قبل از اینکه نیاز به تعمیرات لباسشویی داشته باشید بهتر است مراقب این وسیله مهم و ضروری در منزلتان باشید.

 

مقاله پیشنهادی : آموزش استفاده از بوگیر ماشین لباسشویی

 

دو علت کلی برای جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی وجود دارد. که به صورت زیر تقسیم می شود :

 1- آب داخل ماشین لباسشویی تمیز است »

منظورمان از داخل ماشین لباسشویی همان دیگ لباسشویی است. اگر آبی که داخل ماشین لباسشویی است تمیز است، مشکل از شیربرقی است. که اگر از خرابی آن مطمئن هستید باید نسبت به تعویض شیر الکترونیکی اقدام نمایید.

2- آب داخل ماشین لباسشویی کثیف است »

اگر آب داخل ماشین لباسشویی کثیف است، مشکل از انسداد فاضلاب است که این مشکل را باید بررسی کنید. که این مشکل باعث عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی خواهد شد. باید این دو مشکل را بررسی کنید تا بتوانید از ماشین لباسشویی خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

 

برای مشاهده قیمت شیربرقی ماشین لباسشویی کلیک کنید.