سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی

 

 

آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی

 

در اولین بخش از مقالات آموزش استفاده از ماشین لباسشویی قصد داریم با سوال پرتکراری که توسط خیلی از کاربران پرسیده می شود بحث کنیم. سوال آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی ! خیلی از کاربران به دنبال روش استفاده از پودر جرم گیر لباسشویی خود هستند. ولی به صورت کامل و جامع نمی توانید جواب این پرسش را پیدا نمایید.

میخواهیم با یک دیگر شروع به جرم گیری اصولی و صحیح ماشین لباسشویی خود نماییم. پس در ادامه همراه بیان سرویس باشید.

در این مقاله قرار است باهم به جرم گیری ماشین لباسشویی ، میزان استفاده پودر جرم گیر برای جرم گیری اولیه ، دلایل خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و نکات کلیدی در مورد استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی. پیشنهاد میکنیم این مقاله مفید و کاربردی را از دست ندهید.

آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

در نظر داشته باشید خیلی از مشتریان ما تصور میکنند که تمیز ترین وسیله در منزل، ماشین لباسشویی است. دلیلشان هم این است که به علت وجود مایع شوینده و مقدار زیادی آب، پس همه چیز به خوبی تمیز خواهد شد. ولی باید به شما یک واقعیت بسیار دردناک را بگوییم.

ماشین لباسشویی کثیف ترین بخشی است که در آشپزخانه شما وجود دارد. دلیلش هم این است که به علت سروکار داشتن با انبوهی از البسه کثیف است. کافیست یک بار دیگر این بخش را مطالعه کنید. تا متوجه شوید که با چه وسیله آلوده و خطرناکی رو به رو هستید.

لباسشویی با تمام مزایای خوبی که در اختیار ما قرار میدهد ولی باید هم به سلامت خود هم به سلامت ماشین لباسشویی اهمیت دهیم. بهتر است از بحث اصلیمان که، آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی دور نشویم.

مرحله نخست : بررسی البسه

همیشه قبل از روشن نمودن ماشین لباسشویی حتما داخل تمام البسه خود را بررسی نمایید تا نخاله هایی مانند دستمال کاغذی، پوسته پسته ، سنجاق سر و .. نباشند. زیرا تمام مواردی که اشاره شد میتواند به خرابی و انسداد پمپ تخلیه و گرفتن جرم و املاح در داخل ماشین لباسشویی شما کمک کند.

مرحله دوم : بررسی پمپ تخلیه

معمولا در اکثر ماشین های لباسشویی در سمت چپ آن یک محفظه وجود دارد که در داخل آن پمپ تخلیه قرار گرفته است. شما با چرخاندان به سمت خلاف عقربه های ساعت می توانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود را تمیز نمایید. خیلی از مشکلاتی که خانم های خانه دار با ماشین لباسشویی خود دارند عدم تخلیه آب یا جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی است. که یکی از علت های آن خرابی پمپ تخلیه است.

مرحله سوم : میزان استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

خیلی از کاربران این دغدغه را دارند که دفعه اول چه میزان از پودر جرم گیر را باید استفاده نمایند. پیشنهاد ما به شما استفاده کامل یک بسته برای جرم گیری اصولی ماشین لباسشویی و ظرفشویی شماست. اما اگر تا به حال اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود ننموده اید پیشنهاد می کنیم در فواصل زمانی 15 روزه تا یک ماهه دو بار اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود نمایید.

اگر شما هم برای اولین بار است که قصد دارید اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود نمایید در انتهای صفحه برای شما یک پیشنهاد جذاب قرار داده ایم. حتما از آن استفاده کنید.

مرحله چهارم : آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

بعد از بررسی موارد بالا نبوت به استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی می باشد. ماشین لباسشویی خود را کاملا خالی کنید نباید هیچ البسه ای در داخل آن قرار داده باشید. برنامه انتخابی(پیشنهادی) کتان می باشد، دمای آب انتخابی(پیشنهادی) بین 70 تا 90 درجه سانتیگراد می باشد.

نکته مهم : محل رختین پودر جرم گیر در ماشین لباسشویی باید در داخل جاپودری باشد و در بخش شستشوی اصلی پودر جرم گیر را بریزید. و برای جرم گیری ماشین ظرفشویی نظیر پیشنهاد می شود پودر را در کف دستگاه ریخته تا با آب کاملا شتشو داده شود دمای پیشنهادی برای جرم گیری ماشین ظرفشویی 70 تا 90 درجه سانتیگراد می باشد.

خرید پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی

یک هدیه بسیار کوچک برای شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه میکنید در نظر گرفته ایم. در صورتی که قصد دارید پودر جرم گیری ماشین لباسشویی را تهیه کنید بهتر است چند لحظه دست نگه دارید! می پرسید چرا؟ الان جواب شما را خواهیم داد.

در صورتی که قصد خرید پودر جرم گیر ماشین لباسشویی را دارید پیشنهاد میکنیم بجای خرید یک بسته، دو بسته تهیه نمایید. تا از تخفیف ویژه ما بهرهمند گردید. در نظر داشته باشید با تعداد خرید بیشتر تخفیف بیشتری دریافت خواهید نمود.

هم اینک اقدام به ثبت درخواست خود نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود نمایید.

کد تخفیف : E8XJARBS

 

منبع


پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

مناسب برای :

– جرم گیری ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

– از بین بردن جرم و رسوبات 

– محافظت از دیواره داخلی

– قابل استفاده برای یک شستشوی کامل

مشخصات :

پودر 50 گرمی

درجه حرارت آب : 70 الی 90 درجه

به همراه یک عدد فایل صوتی آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی یک مواد شوینده برای از بین بردن جرم و رسوبات داخل دیگ لباسشویی است. پودر جرم گیر ماشین رختشویی یک شوینده قوی برای از بین بردن جرم های ماشین لباسشویی و محافظت از دیواره داخلی آن است.

شما برای اینکه بتوانید از لوازم ماشین لباسشویی به صورت کامل استفاده کنید، باید قبل از هرکاری مراقبت های لازم را از لباسشویی خود داشته باشید.

همیشه داشتن یک لباسشویی تمیز و کارآمد آرزوی هر خانم خانه داری است. شما میتوانید با یک جرم گیری ساده از تعمیرات لباسشویی جلوگیری نمایید.

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

مهم ترین بخش زندگی های امروزی را ماشین لباسشویی ها تشکیل میدهند. روزی که این وسیله مهم و ضروری در منزلمان نباشد با یک فقدان مهم رو به رو خواهیم شد. متصور شوید که یک روز ماشین لباسشویی شما اصلا کار نکند. چه هزینه هایی باید متحمل شویم تا مجددا بتوانیم از لباسشویی خود استفاده کنیم؟

جدای از بحث مالی، شما باید هزینه بسیار گران بهایی به نام زمان را از دست دهید تا مجددا از لباسشویی خود استفاده کنید. شاید این نکته کمی ازار دهنده باشد که ماشین لباسشویی یکی از کثیف ترین وسایل در آشپزخانه است. دلیلیش را می پرسید؟ باید به شما بگوییم که به دلیل که این هر هفته با انبوهی از البسه رو به رو است که باید تمام آنها را تمیز کند.

همین شستشوی البسه کثیف باعث می شود به مرور زمان جرم داخل ماشین لباسشویی انباشه شود. اگر نسبت به لباسشویی، این وسیله گران بها اهمیت ندهید باید منتظر بوی نامطبوع و خرابی آن باشید. که اصلا برایمان خوش آیند نخواهد بود.

بنیان سرویس به شما یک پیشنهاد شگفت انگیز میدهد. کافیست فقط سه ماه یک بار از یک بسته پودر جرم گیر 50 گرمی ماشین لباسشویی استفاده کنید تا بتوانید برای سالیان سال از لباسشویی خودتان به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

چرا باید ماشین لباسشویی را جرم گیری کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ماشین لباسشویی مهم ترین بخش آشپزخانه ماست. زمانی که ما میتوانیم با هزینه های بسیار کم از هزینه های گزاف تعمیرات لباسشویی جلوگیری کنیم، پس چرا باید خود را در یک چرخه اتلاف وقت قرار دهیم؟

شما با یک هزینه بسیار اندک میتوانید کاری کنید که خیلی ها از افراد با این که میدانند ولی از انجامش پرهیز میکنند. نسبت به سایرین متفاوت باشید و به لباسشویی خود احترام بگذارید تا بتوانید از حداکثر کارآیی آن بهرهمند شوید.

چگونه با جرم گیری عمر ماشین لباسشویی را زیاد کنیم؟

ایجاد جرم و رسوبات داخل دیگ ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که برای لباسشویی به وجود می آید که بعد از مدتی با بوی بد نیز همراه می شود. برای اینکه لباسشویی جرم نگیرد بهتر است هر 3-4 ماه یک بار از پودر جرم گیر استفاده نمایید.

با اینکار نه تنها عمر لباسشویی خود را افزایش میدهد بلکه باعث می شود این وسیله بهینه برای شما کار کند تا بتوانید از حداکثر توان لباسشویی خود بهره مند شوید.

با چند کار ساده میتوانید لباسشویی خودتان را در بهترین حالت ممکن نگه دارید. مراقبت از وسایل منزل یکی از مهم ترین کارهایی است که باید نسبت به آن اقدام نماییم.

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

جرم گیری لباسشویی چگونه از تعمیرات لباسشویی جلوگیری می کند؟

در نظر داشته باشید پودر جرم گیر لباسشویی اعصای جادویی ندارد که بتوانید از آن برای جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی استفاده کنید. جرم گیر کمک میکند از بوی نامطبوع ماشین لباسشویی در امان باشید. جرم هایی که مدتهاست روی هم انباشه شده اند و نمیگذارند لباسشویی به خوبی کار کند را از بین می برد. باعث تمیز شدن و از بین رفتن جرم های دور دیگ می شود و …

تمام مواری که در بالا اشاره کردیم درست است به صورت مستقیم از تعمیرات لباسشویی جلوگیری نمیکند ولی! با همین چند نکته ساده میتوانید از تعمیرات احتمالی لباسشویی خود جلوگیری نمایید.

یک مثال برایتان میزنیم تصور کنید که جرم دو المنت و پمپ تخلیه شما را گرفته است. حال اگر دیر اقدام به جرم گیری لباسشویی خود نمایید باید منتظر خرابی پمپ تخلیه خود باشید. که در این صورت نیاز به تعمیر و سرویس لباسشویی دارید. پیشنهاد میکنیم خیلی زود به فکر عواقب عدم استفاده صحیح از لباسشویی خود باشید.

منم پودر جرم گیر لباسشویی رو میخوام

پودر جرم گیر لباسشویی میتواند معجزه می کند؟

خیلی از افراد تصور میکنند فقط کافیست یک پودر جرم گیر ماشین لباسشویی خریداری کنیم و کار تمام است. ولی باید بدانید که این تصور واقعا اشتباه و غلط است. این تصور غلط در ذهن تمام ما وجود دارد که باید واقع بین باشیم.

پودر جرم گیر لباسشویی تنها جرم هایی که از قبل انباشه شده اند را تمیز و از بین میبرد. ولی تصور کنید شما همراه با البسه نخالاتی مانند پوست پسته، سنجاق و … را هم داخل لباسشویی قرار میدهید آن موقع هم پودر جرم گیر میتواند مشکل شما را حل کند؟

به صورت صریح بگویم که خیر! می پرسید چرا؟ در نظر بگیرید که شما باید تمام موارد نگهداری اصولی و صحیح ماشین لباسشویی را رعایت کنید. تمام نکات به صورت زنجیره ای متصل بهم هستند که اگر یکی از آنها را رعایت نکنید نمیتوانید از لباسشویی خود استفاده کنید.

در نتیجه قبل اینکه البسه خود را داخل لباسشویی بیندازید حتما آنها را بررسی کنید و در صورت وجود اشیاء یا نخالات آن ها را خالی کنید. یا اگر تا به حال این کارها را انجام نداده اید شلنگ های خروجی لباسشویی را بررسی کنید اگر انسدادی وجود دارد آن را برطرف کنید.

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی یا پودر جرم گیر لباسشویی کدام یک بهتر هستند؟

این یک تفکر غلط است که کدام وسیله از کدام یک برتری خاصی دارند. باید این را بدانید که تفاوتی چندانی بین قرص و پودر جرم گیر وجود ندارد و هر دو برای شما کار جرم گیری را انجام میدهند. ولی میتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود یکی از این محصولات را تهیه نمایید. پیشنهاد بنیان سرویس به شما استفاده از پودر جرم گیر است. زیرا پودر به تمام بخش ها نفوذ میکند ولی قرص جرم گیر باید حل شود.

معمولا برای یک جرم گیری کامل باید از دو تا سه عدد قرص استفاده کنید ولی میتوانید با یک بسته 50 گرمی اقدام به جرم گیری کامل لباسشویی خود نمایید.

لازم به ذکر است که در صورت انباشه شدن بیش از حد جرم، باید تعداد بالاتری از قرص و پودر جرم گیر استفاده نمایید.

بهترین زمان برای جرم گیری ماشین لباسشویی چه زمانی است؟

در نظر داشته باشید لازم نیست هر ماه اقدام به جرم گیری لباسشویی نمایید. برای جرم گیری ماشین لباسشویی فواصل بین 3-4 ماه مناسب است. در نظر داشته باشید بهتر است زمان هایی که ماشین لباسشویی را جرم گیری نمی کنید حتما شلنگ های خروجی را بررسی نمایید تا انسدادی وجود نداشته باشد.

یک نکته بسیار مهم : هر بسته پودر جرم گیر ماشین لباسشویی برای یک دستگاه ماشین لباسشویی مناسب است. پس در هنگام استفاده پودر را به صورت کامل استفاده نمایید تا بتوانید نتیجه مطلوب را کسب کنید.

همچنین پیشنهاد میکنیم در صورتی که اولین بار است اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی میکنید دو بسته پودر جرم گیر تهیه نمایید. برای استفاده نباید هر دو بسته را یک بار استفاده کنید. هر بسته برای یک ماه است.(بسته اول برای ماه اول، بسته دوم برای ماه دوم)

آیا این قیمت برای فقط یک بسته پودر جرم گیر ماشین لباسشویی مناسب است؟

جواب این سوال بسیار ساده است. کافیست شما یک بار اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خود نمایید، آن زمان متوجه می شوید برای فقط یک تعمیر ساده باید چقدر هزینه کنید. جدا از هزینه های مالی، وقتتان نیز هدر خواهد رفت. با استفاده به موقع از جرم گیر ماشین لباسشویی از هزینه های گزاف جلوگیری نمایید.

همچنین همراه با این محصول یک فایل صوتی آموزش نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی به عنوان هدیه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. که میتوانید خودتان اقدام به جرم گیری ماشین لباسشوییتان نمایید.

میخوام خودم جرمگیری ماشین لباسشویی رو انجام بدم

مزیت های پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

تیک قابل استفاده برای لباسشویی و ظرفشویی

تیک آنتی باکتریال

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی جلوگیری از خرابی پمپ تخلیه

تیک جلوگیری از خرابی شیر برقی

ویژگی های پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

تیک جرم گیری کامل دیگ ماشین لباسشویی

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی از بین بردن سیاهی های دور لاستیک درب ماشین لباسشویی

تیک جرم گیری المنت ماشین لباسشویی

نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

خیلی از کاربران به دنبال نحوه ی استفاده از جرمگیر ماشین لباسشویی خود هستند. بسیار دیگر به دنبال روش استفاده از پودر جرم گیر لباسشویی خود هستند. شاید صفحات اینترنتی را بالا و پایین کرده باشید و به دنبال یک جواب و راه حل بوده باشید که مطمئنا به جواب درستی نرسیده اید.

به عنوان یک هدیه کوچک شما میتوانید با تهیه پودر جرم گیر ماشین لباسشویی ، فایل آموزش نحوه ی استفاده از جرمگیر ماشین لباسشویی را دریافت نمایید. تا شما هم بتوانید خودتان اقدام به جرم گیری ماشین لباسشوییتان نمایید.

حتما قبل از استفاده از پودر جرم گیر، فایل آموزشی را به صورت کامل گوش دهید. همچنین در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش پشتیبانی آنلاین یا تماس تلفنی اقدام به ثبت درخواست نمایید.

میخوام خودم جرمگیری ماشین لباسشویی رو انجام بدم


ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ

ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ سوال پرتکراری است که چه تعمیرکاران ماشین ظرفشویی چه کاربران عادی به دنبال آن هستند. تعمیر ماشین ظرفشویی چندان کار ساده ای نیست حال تصویر کنید نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی هم داشته باشیم.

ارورهای ماشین ظرفشویی در چند بخش دسته بندی می شوند. ارورهایی که توسط خودمان با ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ برطرف گردد و بعضی های دیگر حتما نیاز به تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی داریم. همراه بنیان سرویس باشید.

ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ

ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ

خیلی از کاربران به دنبال فقط یک کد خطا در ماشین لباسشویی خود هستند.به عنوان مثال « خطای e4 در ماشین ظرفشویی » میدانیم این خطا به احتمال زیاد به خاطر خرابی هیتر است. در بدترین حالت برد ماشین ظرفشویی شما خراب شده است که نیاز به تعمیر برد ظرفشویی دارید.

اما در این مقاله سعی شده است تمام کد های خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ به طور کامل به همراه نحوه برطرف کردن ایراد های احتمالی برایتان شرح داده شده است. که میتوانید به صورت کاملا رایگان این مقاله را دانلود کرده و استفاده نمایید.

ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ

خیلی از کاربران به دنبال نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ خود هستند. شاید چندین محل را جهت ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را دنبال کرده باشید و هیچ کدام جواب قانع کننده ای را به شما نداده باشند.

ما به شما یک روش ساده برای ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ ارائه میدهیم. روشی ساده اما کاربردی. در مدل های جدید ماشین ظرفشویی سامسونگ که دارای برد فرمان (برد الکترونیک) هستند معمولا دکمه ریست Reset وجود دارد. البته تمام مدل های دکمه خاصی ندارند که شما آن را بزنید تا دستگاه ریست شود. قبل از اینکه به ماشین ظرفشویی دستگاه بزنید دستان خودتان را کاملا خشک نمایید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که تمام مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ با ریست حل نمی شوند. گاهی نیاز است با نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس حاصل نمایید و مشکل را با آنان در میان بگذارید.

قبل از هرکاری مطمئن شوید برق داخل ماشین ظرفشویی شما در جریان است. میتوانید پریز برق را جابه جا کنید یا با استفاده از یک شب خواب پریز برق را بررسی نمایید. سپس زمانی که مطمئن شدید مشکل فقط با ریست حل می شود، دکمه ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ را بزنید. در برخی از مدل ها شاید دکمه ریست را باید به شکل خاصی فشار دهید تا عمل کند. بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ دکمه ای به نام “Start-Pause” یا “Start” دارند که باید به مدت 5 ثانیه آن را نگه دارید و فشار دهید.

پس از زدن دکمه ریست ماشین ظرفشویی را روشن کنید و یک چرخه کامل شستشو را انجام دهید تا مشاهده کنید که آیا ماشین ظرفشویی به خوبی کار میکند یا خیر؟ اگر با تمام این کار و ریست کردن ماشین ظرفشویی باز هم نتوانستید مشکل ماشین ظرفشویی خود را حل کنید، پیشنهاد میکنیم با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در تماس باشید.

ریست ماشین ظرفشویی سامسونگ بدون دکمه ریست

اگر به کلید اتصال برق ماشین ظرفشویی سامسونگ دسترسی ندارید تا به صورت دستی آن را ریستارت کنید، برق را به کلی قطع کنید. بسته به مدل ظرفشویی یا راهنمای استفاده از ان برق دستگاه را از 30 ثانیه تا 1 دقیقه قطع کنید. در نظر داشته باشید نباید برنامه حالت Final Spin فعال باشد شما میتوانید برای تست دستگاه از هر برنامه ای استفاده کنید به جز Spin. بررسی نمایید آب به داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ وارد شود، برق را مجدداً وصل نمایید. ماشین ظرفشویی را روشن کنید. در برخی از مدل ها نیاز است تا درپوش را پس از وصل کردن ماشین ظرفشویی 6 بار باز و بسته کنید.

زمانی که دکمه رریست ماشین ظرفشویی سامسونگ کار نمی کند

در بعضی از حالات پس از ریست کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ چه از طریق دکمه یا به صورت دستی (بیرون کشیدن از برق) اتفال نمی افتد. شاید ماشین ظرفشویی شما مشکلی داشته باشد و یا قسمتی از آن معیوب شده است که آن را از کار کردن باز میدارد. سوئیچ درب، قفل کننده ها و یا تایمر از قسمت های رایجی هستند که در این خرابی ماشین ظرفشویی سامسونگ نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. تنکسین های نمایندگی رسمسی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ میتوانند این قسمت ها را به راحتی تعویض و یا تعمیر کنند.

در نهایت میتوانید تمام لیست های ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ را یکجا داشته باشد. به خاطر تعداد بالا خطاها و همچنین برای اینکه ارور های ماشین ظرفشویی همیشه در دسترس شما باقی بماند آن را به صورت یک فایل PDF برایتان گردآوردی کرده ایم.

هم اکنون میتوانید ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت کاملا رایگان از لینک دانلود نمایید :

دانلود کد های خطای ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

بنیان سرویس


چگونه میتوان از بوی بد یخچال فریزر رهایی یافت؟ معرفی چند روش ساد

چگونه بوی از بد یخچال فریزر رهایی یافت؟

 

چگونه بوی از بد یخچال فریزر رهایی یافت؟ همیشه وقتی که میخواهید درب یخچال فریزر خود را باز کنید اگر با بوی نامطبوعی روبه رو شوید واقعا امر ناراحت کننده ای است. نه تنها اشتهای شما از بین می رود، بلکه اغلب اوقات طول می کشد تا متوجه شوید چه چیزی باعث ایجاد این بو در داخل یخچال شده شده است. آیا مواد غذا خراب شده؟ یا شاید مقداری غذا در قفسه ها ریخته است!

تمام مواردی که اشاره کردیم باعث می شود شما نتوانید از یخچال فریزر خود به خوبی استفاده کنیم. با مواردی که قصد داریم  به شما یادآوری کنیم میتوانید از تعمیر یخچال فریزر خود جلوگیری نمایید. در مقالات آموزش تعمیر یخچال فریزر به شما چند نکته خیلی ساده و روان را برای از بین بردن این بو بیان خواهیم کرد. همراه وب سایت آشنا باشید.

چگونه بوی از بد یخچال فریزر رهایی یافت؟ معرفی شش راه ساده اما کاربردی

1- یخچال فریزر را کاملا تمیز کنید

در گام اول شاید کمی ناامید کننده باشد اما لازم است که هر مواد غذایی که در یخچال خود دارید و ممکن است فاسد شده باشد یا هر چیزی که تاریخ انقضایش تمام شده است، بیرون بریزید. تمام مواد باقی مانده را در یک سطل بریزید، آنها را با یخ بپوشانید و از یخچال فریزر خود دور کنید.

شما برای اینکه بتوانید مواد غذایی خراب را از یخچال خود خارج کنید، باید درب یخچال فریزر را باز نگه دارید. پس مواد غذایی خود را(اگر هنوز خراب نشده اند) ذخیره کنید. همچنین لازم است یخچال فریزر خود را از برق بکشید. هنگام تمیز کردن، تمام قفسه ها را کاملا پاک کنید، قفسه ها و جا میوه ای را خارج کنید تا بتوانید تمام بخش ها را تمیز کنید. فراموش نکنید که نباید هیچ مواد غذایی داخل یخچال باقی بماند.

 

2- از مواد تمیز کننده طبیعی استفاده کنید

مهم نیست مواد تشکیل دهنده تمیز کننده ها چه چیزی هستند، شما میتوانید مواد شوینده را با کمی آب رقیق کنید ولی این کار پیشنهاد نمی شود. خوشبختانه راه حل های تمیز کردن طبیعی یخچال فریزر وجود دارد که میتوانید به آسانی با موادی که در داخل منزل دارید یک شوینده خیلی خوب درست نمایید.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که تمام سطوح یخچال فریزر ( شامل قفسه ها و سایر بخش ها) می شود را با نصف فنجان جوش شیرین و آب گرم مخلوط کنید و تمیز نمایید. این مواد را به تمام بخش های یخچال فریزر خود مالش دهید. همچنین میتوانید ترکیبی از نیمی سرکه سفید و نیمی آب را با یک دیگر مخلوط کرده تا علاوه بر برطرف کردن بوی بد یخچال فریزر، باعث درخشش یخچال فریزر شما شود.

 

3- از بین برد بوی بد از روی قفسه ها

برای بخش هایی که بوی یخچال فریزر کامل از بین نمی رود یا به سختی از بین می رود میتوانید یک ظرف نوشابه گازدار را در یخچال خود نگه دارید تا تمام بوهای بد را از بین ببرد. اما میتوانید نوشابه گاز دار را در یک سینی بریزید تا سریع ترین بوها از بین بروند.

راه دیگری که پیشنهاد میکنیم استفاده از قهوه خشک شده است. زیرا بوی قهوه میتواند سریع تر جایگزین سایر بوها گردد.

چندین روش خانگی دیگر نیز وجود دارد که اگر با روش های بالا به نتیجه نرسیدید میتوانید از یک فنجان سرکه سفید و یا یک تکه زغال چوب یا حتی یک کاسه جو استفاده نمایید. میتوانید تمام مراحل را یکی یکی تست کنید و بعد از به نتیجه رسیدن دیگر ادامه ندهید.

 

حالا با یک یخچال تمیز شروع می کنیم :

4- غذاهای تازه را قابل مشاهده نگه دارید

اگر می خواهید مواد غذایی ماننده میوه ها و سبزیجات خود را فراموش نکنید، پیشنهاد میکنیم که آنها را در قفسه بالا نگه دارید تا هر بار که درب یخچال را باز می کنید آنها را مشاهده نمایید. به این ترتیب شما میتوانید از مواد غذایی خود به خوبی بهره ببرید تا قبل از اینکه خراب شوند آنها را میل نمایید.

 

5- از ظروفی استفاده کنید که هوا را عبور می دهند

پیتزا یا بقایای ساندویچ خود را درون ظروف مقوایی خود نگهداری نکنید. ظروف چاشنی ها را در قفسه باز نگذارید، تمام مواد را در ظروف خود نگهداری کنید. با رعایت این موارد نه تنها میتوانید از مواد غذایی خود برای مدت طولانی استفاده کنید همینطور از بو گرفتن یخچال فریزر خود جلوگیری نمایید.

 

6- تاریخ انقضاء را بررسی کنید

مهم ترین بخشی که شما باید خیلی به آن توجه کنید تاریخ انقضاء مواد غذایی است. شما هرگز نباید مواد غذایی که از تاریخشان گذشته مصرف نمایید. اگر متوجه شدید مواد غذای شما تاریخ مصرفشان تمام شده سریعا از یخچال خود خارج نمایید و در سطل زباله بریزید.

 

شما چه تجربه ای از بوی بد یخچال فریزر دارید! و چه راه حلی برای از بین بردن آن استفاده کرده بودید؟ آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منیع : وب سایت آشنا